Obsah kurzu SAP CS 20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service
- Tvorba pracovního centra
- Tvorba zařízení
- Nákup externích služeb
- Sériová čísla / šarže
- Rezervace materiálů
- Připojení CS modulu k FI-CO, MM a SD modulu
Informace o kurzu SAP CS 20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service
- Úroveň obtížnosti: základní i pokročilý
- Forma kurzu: skupinový i individuální
- Typ kurzu: prezenční
- Jazyk výuky: český
- Lektor kurzu: TBD
- Termín kurzu: na vyžádání
- Cena kurzu: na vyžádání
Školení Customer Service lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem. V ceně školení je zahrnut také přístup do testovacího SAP a certifikát, který účastníci obdrží po absolvování kurzu.
Jsme specialisté na SAP a Digitalizaci především výrobních společností. Naše projekty jsou rychle dodané a hladce spolupracujeme s lokálním týmem. Máme zkušenosti z projektů pro více jak 100 největších společností na světě.
Implementujeme a supportujeme systémy SAP. Jak nejrozšířenější ECC, tak nové HANA implementace. Náš tým SAP odborníků dostane maximum z vašeho SAP systému a na něj napojených software. Zjednodušíme procesy a proškolíme zaměstnance.
Vyzkoušejte doplňující kurzy:
Rozšiřte si své znalosti kurzy MM